Vanlige spørsmål og svar

Her er svaret på de mest stilte spørsmålene.

 

Vi gjør oppmerksom på at vi kun han besvare hendelser rettet mot kjøp av kurs/Klubb Nordstrand-abonnement.

Personene som administrerer support har ikke helsefaglig bakgrunnn, og kan dessverre ikke mulighet til å besvare spørsmål knyttet til individuell helse.

Lurer du også på dette?

Jeg får ikke e-poster fra Berit Nordstrand

Her er 3 mulige løsninger:

1. Har du sjekket om de havner i innboksen for spam/søppel?

2. Legg til post@beritnordstrand.no i kontaktlisten din. I noen tilfeller blir e-postene blokkert av e-postklienten. 

3. Registrer deg på nytt. Det er fort gjort å skrive feil e-postadresse når du registrerer deg. Kanskje det ble med en ekstra bokstav? Hvis ikke det er problemet: Registrer deg med en ny e-postadresse.

4. Har du tidligere meldt deg av nyhetsbrevet vårt, og huket av for at du ikke ønsker å motta mer informasjon fra oss? Søk opp et tidligere nyhetsbrev fra post@beritnordstrand.no. Trykk på «Administrer preferanser» nederst i e-posten, huk av på det som er relevant for deg. Husk å trykke «Oppdater preferanser», så dette blir lagret. Om du har meldt deg på et arrangement eller lignende og ønsker bekreftelsese-posten med info, registrer deg på nytt for å få denne.

 

Dersom dette gjelder Omstart30 eller NyStart: Vi skal selvfølgelig sørge for at du får e-postene du har gått glipp av, eller starte kurset på nytt igjen for deg. 

Jeg vil avslutte medlemskapet i Klubb Nordstrand

Du kan melde deg ut når som helst om du ser at det ikke passer for deg. Det gjør du enkelt selv inne på «Min side».  Følg fremgangsmåten beskrevet under.

1. Gå til beritnordstrand.no og logg inn på dine klubbsiderKlikk deretter på «mitt abonnement» i menyen øverst i høyre hjørne.

BN – avslutte abonnement.001

2. Klikk på «endre abonnement». Du blir da bedt om å logge inn hos DepositFix (som behandler ditt medlemskap). Bruk samme e-postadresse som du har i Klubb Nordstrand.

BN – avslutte abonnement.002

 

3. Trykk på «cancel» ved informasjon om medlemskapet ditt

BN – avslutte abonnement.004

 

Jeg vil benytte meg av angrefristen

Dersom du melder i fra til oss innen det har gått 2 uker etter kjøpet, skal du selvfølgelig få igjen pengene dine. Etter at vi har refundert beløpet tar det noen virkedager før du ser dem på kontoen igjen (opp til 10 dager).

Les mer om angrerett her og våre andre vilkår her

Kan jeg se tidligere live-sendinger og kaffepauser?

Selvfølgelig. Noen ganger har jeg live-sendinger om ulike temaer i Klubb Nordstrand, som for eksempel gluten, kaffe, irritabel tarm eller autoimmune sykdommer. 

Som klubbmedlem får du tilgang til disse + opptak av alt som er arrangert tidligere. 

Jeg har også i blant live kaffepauser med spennende gjester. Vi snakker om spennende temaer og drikker en kopp nybrygget kaffe. En fin pause i hverdagen. Ønsker du å se disse direkte må du følge meg på instagram på @bnordstrand. 

Vil du se opptak av de tidligere kaffepausene? De kan du nyte her – helt gratis, selvfølgelig.

Hva skjer når jeg melder meg inn i Klubb Nordstrand?

Du vil motta en e-post med beskjed om å registrere passord for innlogging. Følg instruksjonene i e-posten. 

Sørg for at du skriver inn riktig passord. 

Jeg har meldt meg på Omstart 30, og har spørsmål om hvilke matvarer jeg kan spise.

Vi har dessverre ikke mulighet til å svare på dette via mail. 

Har du kjøpt Omstart 30-kurs har du også mottatt lenke til Omstart 30 sin Facebookside. Der er det fullt mulig å stille spørsmål til over 18.000 nåværende og tidligere deltakere som kan bistå deg med sin erfaring og kompetanse. 

Bruk gjerne søkefunksjonen i gruppa for å søke på et tema slik at vi unngår repeterende spørsmål. Det meste er ofte spurt om flere ganger før. 

Jeg har meldt meg på Ny Start, og har spørsmål relatert til matvarer.

Vi har dessverre ikke mulighet til å svare på dette via mail. 

Har du kjøpt Ny Start-kurs har du også mottatt lenke til Ny Start sin Facebookside. Der er det fullt mulig å stille spørsmål til tusenvis av nåværende og tidligere deltakere som kan bistå deg med sin erfaring og kompetanse. 

Bruk gjerne søkefunksjonen i gruppa for å søke på et tema slik at vi unngår repeterende spørsmål. Det meste er ofte spurt om flere ganger før. 

Jeg har spørsmål angående "Berit matprodukter"

En vanlig misforståelse er at Berit-serien er Berit Nordstrand sine egne produkter, og dette er ikke tilfellet. Berit er kun ansatt som fagkonsulent i Scandza, og bidrar med sin fagkompetanse inn i utviklingen av produkter av nye produkter eid av Scandza, og har ikke noen eierskap ovenfor Berit-serien. 

For spørsmål og reklamasjoner relatert til matprodukter fra Berit-serien, ber vi om at du kontakter produsent av produktene, da disse ikke er tilknyttet bedriften Berit Nordstrand AS. 

Du kan ta kontakt via kontaktskjema på denne siden.

Jeg ønsker å oppdatere betalingsinformasjonen min (endre kredittkort).

Du kan enkelt oppdatere til nytt betalingskort selv inne i Klubb Nordstrand.  Det gjør du enkelt selv inne på «Min side».  Følg fremgangsmåten beskrevet under.

1. Gå til beritnordstrand.no og logg inn på dine klubbsiderKlikk deretter på «mitt abonnement» i menyen øverst i høyre hjørne.

BN – avslutte abonnement.001

2. Klikk på «endre abonnement». Du blir da bedt om å logge inn hos DepositFix (som behandler ditt medlemskap). Bruk samme e-postadresse som du har i Klubb Nordstrand.

BN – avslutte abonnement.002

 

3. Fyll inn ny kortinformasjon og trykk på «update card» ved informasjon om medlemskapet ditt

BN – avslutte abonnement.004

 

Jeg er medlem i Klubb Nordstrand. Hvor finner jeg rabattkodene på kurs og produkter?

1. Sørg for at du er logget inn i Klubb Nordstrand. 

2. Klikk på menyen til høyre for å få opp alternativene.

3.

Om du bruker pc/mac: Klikk på rabatter.

Om du bruker mobil/tablet: klikk på navnet ditt. Klikk deretter på rabatter. 

rabatter

 

Rabattkoden min blir ikke aktivert

Når du legger ved en rabattkode, er det viktig at du skriver den riktig slik du har mottatt den. Rabattkoder kan ofte være aktive i begrenset tid, og vil ikke kunne brukes etter utløpsdato. 

Husk også å klikke på "aktiver rabattkode" ved siden av feltet for rabattkode. Da skal totalsum lengst ned på skjemaet oppdatere seg slik at du får rabatten koden tilsvarer.

Dersom du ikke gjør dette vil ikke koden aktiveres. 

 

Jeg har et spørsmål angående appen GØT

Så gøy at du er interessert i GØT!

GØT og Berit Nordstrand AS er to separate bedrifter. Dersom du har spørsmål eller opplever problemer med appen må du ta kontakt på post@gothealthylife.com , så bistår GØT-teamet deg. 

Tar Berit private konsultasjoner?

Berit har dessverre ikke anledning til å bidra med individuell oppfølging av personlig helse, og tilbyr ikke konsultasjoner. 

Henvendelser relatert til dette vil ikke bli besvart. 

Du kan imildertid finne gode kilder til informasjon under artikler.